Boek Kunstwerk van de week 6e Jaargang 2014

30 x 20 x 1, © 2014, € 43,50
'Kunstwerk van de Week' - 6e Jaargang 2014  Beeldend kunstenaar Ruud Streefkerk is in 2009 gestart met het project ‘Kunstwerk van de Week’. De foto’s die hij overal in Europa, van de Noordkaap tot de rots van Gibraltar maakt, vormen de basis voor zijn digitale kunstwerken.  Streefkerk is gefascineerd door landschappen waar de natuur nog ongerept is en de invloed van de mens minimaal, waar het ontstaan van het landschap en de geheimen van de natuur zich in detail of in monumentale geologische structuren openbaren. Samen met zijn partner, grafisch kunstenaar Yolanda Eveleens, kiest hij wekelijks een van deze kunstwerken uit, en wordt er een tekst aan toegevoegd die vaak verrassende achtergrondinformatie biedt.